من یه چند روزی میرم مسافرت.
تا من نیستم مواظب خودتون باشین.
دلم براتون تنگ میشه.
برام دعا کنین روحیه ام عوض بشه.
از نو نوی جدید راضیم.
فقط نیاز به تقویت داره.
یادتون باشه به هم محبت کنین.
برای اوضاع دنیا خیلی لازمه.
دنیا از بی محبتی آدما عصبانیه.
من اینو تو قلبم احساس میکنم.
امیدوارم باعث بشیم حوادث طبیعی کم بشن.
بدون محبت دنیا دوام نمیاره.
اینو با تمام ایمانم میگم.
دوستون دارم.

عشق

زمانی فرا  میرسد که به عشق رسیده ای وزمانی فرا میرسد که به ورای عشق می رسی.
زمانی فرا میرسد که پیوند میابی واز این پیوند لذت می بری،وزمانی فرا خواهد رسید که تنهایی واز زیبایی تنها بودن لذت میبری.آری هر چیز وهر زمانی زیباست.     
         عشق هنری مقدس است.عاشق بودن در پیوندی مقدس به سر بردن است.
عشق پیوندی است بین تو و دیگری. مکاشفه پیوندی بین تو وخودت

عشق قائم به دو عامل است:
باید ریشه در آزادی داشته باشد،
باید هنر اعتماد کردن را آموخته باشد.                                                                                                                               

تا حالا دیدین آدمی رو که ندونه عشق چیه؟
یعنی تا حالا عاشق نشده باشه؟
من دیدم!
اگرم ازش بپرسید میزنه تو جستجوی ذهنش فکر میکنه...فکر میکنه میبینه کامپیوتر ذهنش مطلبو نمیگیره،
میره دنبال جواب،توکتابا تو کلاسا اما بازم نمیفهمه.
از این و اون میپرسه بازم نمیفهمه.
یعنی کامپیوترش درک نمیکنه.
حالا این آدم اگه بیاد و از شما کمک بخواد چی بهش جواب میدین؟
من جوابشو چی بدم؟
غیر از اینکه دوسش داشته باشم جواب دیگه ای ندارم.
چون قلب منم ذهن این آدما رو درک نمیکنه... از هم در.